חדשות

קורונה בישראכרט: עד חצי מהעובדים ייצאו לחל”ת, המנכ”ל מוותר על 20% משכרו

מרץ 19, 2020

ישראכרט, עידכנה הבוקר לגבי סטטוס פעילות החברה לנוכח משבר הקורונה. למרות שהחברה מוגדרת כחיונית, נעשו שינויים מהותיים בכח האדם. לאור המצב במשק, הודיעה החברה על נקיטתם של מספר צעדים אשר מטרתם, בראש ובראשונה, שמירת בריאות העובדים, וכן התמודדות עם המצב הנוכחי אליו נקלע המשק וישראכרט בתוכו. בתיאום והרתמות מלאה של ועד עובדי ישראכרט, יבוצעו הצעדים הבאים: יו”ר החברה, מנכ”ל החברה וחברי ההנהלה הודיעו לחברה על ויתור של 20% משכרם החודשי מאפריל ועד יולי (כולל) 2020 חברי דירקטוריון החברה הודיעו על ויתור זהה בקשר עם גמול הדירקטורים בתקופה האמורה. החל מיום ראשון הקרוב, ייצאו לחופשה בין 40% ל-50% מהעובדים ל חשבון ימי

חדשות

חברת Infinity Labs R&D מציעה הסבה מקצועית למפוטרי ענף התיירות

מרץ 12, 2020

משבר הקורונה הביא לפגיעה קשה בענף התיירות איתה מתמודדות חברות תעופה, סוכנויות תיירות ותעשיית האירוח. בתוך כך חברת אל על הודיעה על פיטורם של כ-200 עובדים קבועים שסיימו את הכשרתם ועל כוונתה לפטר כ-1,000 עובדים נוספים. עובדים רבים נוספים צפויים לאבד את מקום עבודתם ולעמוד בפני קושי רב מול תהליך חיפוש אחר עבודה חדשה, על אחת כמה וכמה בשל משבר הקורונה אשר לא מאפשר בימים אלו קליטה של עובדים חדשים בענף. לצד החוויה האיומה, נדמה כי החודשים הקרובים יאופיינו בהאטה כלכלית גלובלית ובאי ודאות, דבר שעשוי להוות עבור מפוטרי הענף הזדמנות אידיאלית להשקיע בהכשרה מקצועית והעצמת הכישורים האישיים. חברת  Infinity

חדשות

Start-Up Nation Central ורשות החדשנות: שיעור המועסקים בהייטק ממשיך לעלות וחצה לראשונה את רף ה-9%

פברואר 27, 2020

ניצנים למגמות שיגדילו את היצע ההון האנושי בטווח הארוך: הגדלת מספר בוגרי אקדמיה, קליטת בוגרי הכשרות אלטרנטיביות, גידול בהעסקה מגוונת, המגזר הערבי והחרדי. זאת לצד הימשכות מגמת ה-Offshoring, קיבעון בשיעור הנשים בהייטק והעובדה כי רק 45% מחברות ההייטק קלטו עובדים חסרי ניסיון

חדשות

הזווית הטכנולוגית: המרכז הישראלי לניהול יחלק לראשונה פרס לסטארט-אפ המבטיח בתחום חווית הלקוח

ינואר 30, 2020

בימים אלו מתקיימת ההרשמה לתחרות השירות וחווית הלקוח השנתית של המי”ל – המרכז הישראלי לניהול, אשר הזוכים בה יוכרזו בכנס שירות וחווית לקוח השנתי. הכנס, שייערך בשישה במאי באולם האירועים לאגו בראשון לציון, מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי, אליו מגיעים מדי שנה קרוב ל-900 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד. תחרות השירות, הנערכת בצמוד לכנס זו השנה ה-17 ברציפות, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים הארגונים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות במהלך השנה שחלפה. המי”ל, שמובילה את התחרות, שמה לה למטרה לייצר בכל שנה תחרות הוגנת ושקופה שבכוונתה

1 2 3 4 19