טכנולוגיה בארגון

LIVEgg : החברה הראשונה בעולם לזהות באופן מסחרי כבר ביום החמישי להדגרה האם הביצים פוריות

נובמבר 18, 2019

לדברי אלון בלום, מנכ”ל LIVEgg: אחוז הביצים הלא פוריות במדגרות השונות נע בין 5%-20%. זיהוי ביצים שאינן פוריות בזמן קצר יותר ובדגש על זיהוי בטרם הכנסתן להדגרה, יביא להתייעלות פיננסית משמעותית

טכנולוגיה בארגון

40 עובדים של Booking.com ישראל השתתפו בכנס הטכנולוגי השנתי של החברה

נובמבר 14, 2019

יותר מארבעים עובדים ממרכז המחקר והפיתוח של Booking.com בתחום למידת המכונה בתל אביב ביקרו לאחרונה במטה משרדי החברה באמסטרדם, כדי להשתתף בכנס טכנולוגי וארבעה ימי האקתון שערכה החברה לעובדיה, ביחד עם עמיתיהם מסיאטל, שנחאי ומנצ’סטר. ההאקתון השנה נועד כדי לסייע ל-Booking.com במשימתה להעניק לכולם את האפשרות לחוות את העולם באופן פשוט יותר. בשל כך, הוא חולק למספר קטגוריות מפתח, ביניהן: קיימות – במסגרתה הצוותים התמקדו באספקת מוצרים חדשניים המסייעים להניע “תיירות בת-קיימא”; הטיול המחובר – בחן דרכים בהן החברה יכולה ללוות את לקוחותיה ולתמוך בהם יותר בכל שלב במסע; קליקתון (Clickathon) – בקטגוריה זו פיתחו הצוותים רעיונות חדשים לשיפור חוויית

טכנולוגיה בארגון

מטריקס ו-Dynatrace מציגות חידושים מרכזיים בתחום חווית המשתמש

נובמבר 11, 2019

חברת Dynatrace (דיינטרייס), מובילה עולמית בפתרונות לניהול ביצועים וניטור חווית משתמש בסביבת הדיגיטל, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הציגה לאחרונה שני חידושים מרכזיים בתחום חווית המשתמש. החברה תציג את שירותיה החדשים בכנס השנתי שלה שייערך ב-20 בנובמבר במתחם האירועים ריברסייד בתל אביב. הפלטפורמה של דיינטרייס מספקת שקיפות מרבית אודות כל המערכות ותהליכי הארגון, עבור משתמשי מערכות המידע והדיגיטל, החל מרמת התשתיות הפיזיות של הארגון ועד פעילות משתמשי הקצה והאופן שבו הם חווים את עבודתם מול יישומי ומוצרי החברה. דיינטרייס, בשיתוף פעולה עם SAP העולמית, פיתחה רכיב שמדווח בזמן אמת על כל פעולות משתמשי SAP, וביניהן – זמני הפעולות, האם הסתיימו

טכנולוגיה בארגון

קידום החדשנות והנוחות בעולם התשלומים: מהיום הלקוחות יכולים לבחור קוד סודי אישי לכרטיסי החיוב

אוקטובר 24, 2019

בנק ישראל פועל לעידוד הטמעת חדשנות בעולם התשלומים בישראל ובין היתר בקידום עסקאות חכמות (עסקאות בתקן EMV). בקרוב, יהיה צורך להקיש את הקוד הסודי בכל שימוש בכרטיס אשראי (למעט ברכישה טלפונית או באינטרנט) – גם במשיכת מזומנים וגם בתשלום בחנויות. על מנת להקל על הלקוחות את ההסתגלות לשינוי, בנק ישראל דרש מהבנקים ומחברות כרטיסי האשראי לאפשר ללקוחות לקבוע בעצמם את הקוד הסודי של כרטיס החיוב החכם שברשותם (כרטיס עם שבב).   נגיד בנק ישראל, פרופ’ אמיר ירון: “המעבר לכרטיס החכם על ידי השימוש בקוד סודי מהווה נדבך חשוב נוסף בשינויים שבנק ישראל מוביל יחד עם גורמים אחרים להקים תשתית של

טכנולוגיה בארגון

Qlik (קליק) – מובילה בתחום ה-BI והאנליטיקה, משיקה בישראל את פתרון ה-Qlik Data Catalist

ספטמבר 16, 2019

חברת Qlik (קליק) – מובילה בתחום ה-BI והאנליטיקה, משיקה בישראל את פתרון ה- Qlik Data Catalist שמפשט ומייעל את תהליך האנליטיקה בארגונים, עבור מגוון רחב של מידע ארגוני. מערכת Qlik Data Catalist מהווה פתרון ארגוני מרכזי לטיוב נתונים, קיטלוג, ניהול והכנה של המידע ארגוני, אשר בעזרתו מועברים הנתונים העסקיים הזמינים לפלטפורמה האנליטית של Qlik Sense, באופן פשוט, נגיש, מהיר ומאובטח.  “בעבר נתקלו ארגונים רבים בבעיה לזהות, להכין ולהעביר ל- Qlik Sense מידע המיועד לניתוח אנליטי באמצעות הכלים המסורתיים שנחשבים לאיטיים ולא גמישים וזאת עקב העובדה שהמשתמשים העסקיים של הארגון נרתעו מלגשת לטכנולוגיה מתקדמת, עם מקורות מידע לא סטנדרטיים, כמו מחשב

טכנולוגיה בארגון

ריבוע הקסם של גרטנר 2019: חברת Qlik דורגה מבין המובילים בתחומי ה-BI והאנליטיקה

ספטמבר 9, 2019

חברת Qlik (קליק) דורגה על ידי חברת המחקר גרטנר (Gartner) מבין המובילים (לידרים) בדוח ריבוע הקסם 2019 בנושא Analytics and Business Intelligence Platforms, זו השנה התשיעית ברציפות. Qlik Israel עורכת את הכנס השנתי שלה בשבוע הבא, יום ב’ ה- 9 בספטמבר בסינמה סיטי גלילות, אשר יתמקד בעולמות ה-BI והאנליטיקה, תחום מומחיותה של החברה. “Qlik ממשיכה להשקיע בעזרה ללקוחותיה, להתמודד עם האתגרים המסובכים ביותר שלהם בתחום הדאטה, במטרה להניע את הטרנספורמציה הנדרשת על מנת להתחרות בעולם הדיגיטלי. החברה צומחת והתוצאות הפיננסיות החזקות שלנו מאפשרות לנו להשקיע יותר בפתרונות מקצה לקצה בתחום הדאטה והאנליטיקה עבור לקוחותינו”, אומר אילן גת, מנכ”ל Qlik Israel

טכנולוגיה בארגון

איך פולקסווגן בוחנת רכבים אוטונומיים עם Red Hat OpenShift

ספטמבר 9, 2019

נציגי פולקסווגן: תחילה היינו זקוקים לזמן לבניית סביבה וירטואלית. לא רצינו את התרחיש לבחון בעולם האמיתי, כך שבנוסף היינו זקוקים גם למכונית וירטואלית. וכמובן כדי לבצע סימולציה של אינטראקציית הלקוח עם המערכת, היינו צריכים גם להושיב נהג וירטואלי בתוך המכונית הוירטואלית

1 2 3 18