טכנולוגיה בארגון

סקר של SAP מצביע על שינוי בטעם הצרכנים, כולל צריכה באינטרנט

ינואר 23, 2020

ענקית הטכנולוגיה SAP ערכה באחרונה סקר לקוחות מקיף באמצעות הטכנולוגיה של Qualtrics, חברת סקרים וחלוצה עולמית בניהול חוויות (XM) אותה רכשה ב-2018. הסקר נערך בקרב יותר מ-5,000 צרכנים אמריקאים שנשאלו על מותגים והתנהלות הקניות שלהם. כ -85% מהצרכנים שהשתתפו בסקר דירגו את “שירות לקוחות מעולה” כדבר החשוב ביותר בעת קנייה של מותג. הממצאים היו חלק מ”מדד האופנה של SAP”. בנוסף, 81% מהנשאלים מהסקר אמרו שהם מצפים שמותגים ישקיעו משאבים שהם מעבר למבצעים והצעות השיווק שלהם. כדי לעמוד בציפיות של הצרכנים, מותגים צריכים לנתח את נתוני הלקוחות כדי ליצור אסטרטגיה מאוזנת להתאמה אישית של חוויות תוכן עם הערוצים המועדפים על כל

דן טולדנו - מנהל אזורי רד האט ישראל יוון וקפריסין. צילום: ניב קנטור
טכנולוגיה בארגון

התחזית הטכנולוגית של לקוחות רד האט לשנת 2020: ענן היברידי בינה מלאכותית ולמידת מכונה

דצמבר 26, 2019

זו שנה חמישית ברציפות שחברת רד האט (Red Hat) בוחנת בקרב לקוחותיה היכן הם נמצאים במסע הטכנולוגי שלהם, ולאן הם רוצים להגיע בשנה הבאה. לסקר המתמקד בשנת 2020 התקבלו 870 תשובות מלקוחות רד האט מרחבי העולם. הלקוחות התייחסו לאתגרים הניצבים בפניהם ולטכנולוגיות שהם מתכננים ליישם בשנה הקרובה. בין הממצאים העיקריים: המשך קידום פרויקטים פעילים של טרנספורמציה דיגיטלית; ההכרה בחשיבות של היבטי התרבות בחברה; בינה מלאכותית ולמידת מכונה (AI/ML). אסטרטגיית ענן היברידי מובילה לפי הסקר, ענן היברידי הוא המונח הנפוץ ביותר בשימוש לתיאור אסטרטגיית הענן של הלקוחות. 31% אומרים כי “היברידי” מתאר באופן הטוב ביותר את האסטרטגיה שלהם. 21% נוקטים בגישה

מנורה מבטחים
טכנולוגיה בארגון

מלם תים הטמיעה פתרון ניהול ואוטומציה של בדיקות תוכנה במנורה מבטחים

דצמבר 5, 2019

תים תכנה מקבוצת מלם תים סיימה לאחרונה הטמעת פתרון קלאודביט ליצירה וניהול חכם של בדיקות תוכנה אוטומטיות במנורה מבטחים. הפרויקט, כך נמסר, נאמד במאות אלפי שקלים. הפרויקט כלל הטמעת הפתרון עבור סביבות WEB של קבוצת מנורה מבטחים, תהליך שבו לוקחים חלק עשרות בודקי תוכנה העובדים בצמוד לצוותי הפיתוח במנורה מבטחים. הפרוייקט כלל הטמעה של המערכת בצוותי  הבדיקות השונים, הדרכה ויצירה של תסריטי אוטומציה. במסגרת הפרויקט פותחו ממשקים ייעודיים עבור מגוון מערכות במנורה. הפתרון אף מאפשר וולידציה של נתונים מול מקורות מידע שונים בהתאמה אישית,  תוך כדי הרצת האוטומציה ויצירת דוח שגיאות מרכז.   מדובר, כך נמסר, בפלטפורמה שמשלבת מגוון כלים

טכנולוגיה בארגון

התחזית של פורטינט ל-2020: בינה מלאכותית מתקדמת ומודיעין איומים יגרמו לפושעי הסייבר לאבד את יתרונם

דצמבר 5, 2019

ארגונים צריכים לאמץ אסטרטגיות אבטחה אשר ממקסמות אינטגרציה, בינה מלאכותית מתקדמת ומודיעין איומים שניתן לפעול לפיו כדי להגן על עצמם בצורה אקטיבית נגד התקפות חדשות

טכנולוגיה בארגון

לאור הישגיה בשנה האחרונה: מטריקס מדורגת ברמת פלטינום

נובמבר 21, 2019

חברת PTC העניקה למטריקס את דרגת הפלטינום – דרגת ההסמכה הגבוהה ביותר המוענקת לשותפיה העסקיים בעולם, לאור הישגיה בשנה החולפת. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס הינה נציגת PTC בישראל ואחראית על שיווק, מכירה, הטמעה ומתן תמיכה של מוצרי החברה וביניהם מוצרי IoT, AR, PLM, CAD ועוד. לדברי יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית במטריקס מוצרי תוכנה, “מטריקס מייצגת את PTC בישראל החל משנת 2018. אנו גאים לקבל את ההסמכה המעידה בין היתר על רמת האמון הגבוהה הקיימת בין החברות. אנו מציעים ללקוחותינו שלל פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לארגונים להתייעל ולשפר את תהליך פיתוח המוצרים לצד פיתוח מודלי עבודה ושירות חדשניים באמצעות

טכנולוגיה בארגון

LIVEgg: החברה הראשונה בעולם לזהות באופן מסחרי כבר ביום החמישי להדגרה האם הביצים פוריות

נובמבר 18, 2019

לדברי אלון בלום, מנכ”ל LIVEgg: אחוז הביצים הלא פוריות במדגרות השונות נע בין 5%-20%. זיהוי ביצים שאינן פוריות בזמן קצר יותר ובדגש על זיהוי בטרם הכנסתן להדגרה, יביא להתייעלות פיננסית משמעותית

טכנולוגיה בארגון

40 עובדים של Booking.com ישראל השתתפו בכנס הטכנולוגי השנתי של החברה

נובמבר 14, 2019

יותר מארבעים עובדים ממרכז המחקר והפיתוח של Booking.com בתחום למידת המכונה בתל אביב ביקרו לאחרונה במטה משרדי החברה באמסטרדם, כדי להשתתף בכנס טכנולוגי וארבעה ימי האקתון שערכה החברה לעובדיה, ביחד עם עמיתיהם מסיאטל, שנחאי ומנצ’סטר. ההאקתון השנה נועד כדי לסייע ל-Booking.com במשימתה להעניק לכולם את האפשרות לחוות את העולם באופן פשוט יותר. בשל כך, הוא חולק למספר קטגוריות מפתח, ביניהן: קיימות – במסגרתה הצוותים התמקדו באספקת מוצרים חדשניים המסייעים להניע “תיירות בת-קיימא”; הטיול המחובר – בחן דרכים בהן החברה יכולה ללוות את לקוחותיה ולתמוך בהם יותר בכל שלב במסע; קליקתון (Clickathon) – בקטגוריה זו פיתחו הצוותים רעיונות חדשים לשיפור חוויית

טכנולוגיה בארגון

מטריקס ו-Dynatrace מציגות חידושים מרכזיים בתחום חווית המשתמש

נובמבר 11, 2019

חברת Dynatrace (דיינטרייס), מובילה עולמית בפתרונות לניהול ביצועים וניטור חווית משתמש בסביבת הדיגיטל, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הציגה לאחרונה שני חידושים מרכזיים בתחום חווית המשתמש. החברה תציג את שירותיה החדשים בכנס השנתי שלה שייערך ב-20 בנובמבר במתחם האירועים ריברסייד בתל אביב. הפלטפורמה של דיינטרייס מספקת שקיפות מרבית אודות כל המערכות ותהליכי הארגון, עבור משתמשי מערכות המידע והדיגיטל, החל מרמת התשתיות הפיזיות של הארגון ועד פעילות משתמשי הקצה והאופן שבו הם חווים את עבודתם מול יישומי ומוצרי החברה. דיינטרייס, בשיתוף פעולה עם SAP העולמית, פיתחה רכיב שמדווח בזמן אמת על כל פעולות משתמשי SAP, וביניהן – זמני הפעולות, האם הסתיימו

טכנולוגיה בארגון

קידום החדשנות והנוחות בעולם התשלומים: מהיום הלקוחות יכולים לבחור קוד סודי אישי לכרטיסי החיוב

אוקטובר 24, 2019

בנק ישראל פועל לעידוד הטמעת חדשנות בעולם התשלומים בישראל ובין היתר בקידום עסקאות חכמות (עסקאות בתקן EMV). בקרוב, יהיה צורך להקיש את הקוד הסודי בכל שימוש בכרטיס אשראי (למעט ברכישה טלפונית או באינטרנט) – גם במשיכת מזומנים וגם בתשלום בחנויות. על מנת להקל על הלקוחות את ההסתגלות לשינוי, בנק ישראל דרש מהבנקים ומחברות כרטיסי האשראי לאפשר ללקוחות לקבוע בעצמם את הקוד הסודי של כרטיס החיוב החכם שברשותם (כרטיס עם שבב).   נגיד בנק ישראל, פרופ’ אמיר ירון: “המעבר לכרטיס החכם על ידי השימוש בקוד סודי מהווה נדבך חשוב נוסף בשינויים שבנק ישראל מוביל יחד עם גורמים אחרים להקים תשתית של

1 2 3 4 20