דילילי בפריז באדיבות עדן סינמה Copy of Dilili 6
משאבים אמנותיים

שיתוף פעולה של yes עם עדן סינמה, המכון הצרפתי בישראל ובתי קולנוע לב יאפשר צפייה בטלוויזיה בסרטים הבולטים של פסטיבל הקולנוע הצרפתי, שבוטל בשל הקורונה

מרץ 23, 2020

בעקבות החלטת משרד הבריאות אשר הובילה לביטול אירועי פסטיבל הקולנוע הצרפתי, שהיה אמור להיפתח בשבוע שעבר בכל רחבי הארץ, חברת yes מודיעה על שיתוף פעולה עם המכון הצרפתי בישראל קולנוע לב ועדן סינמה, אשר יאפשר צפייה בטלוויזיה בתוצרת הקולנועית החדשה והמובחרת מצרפת. הסרטים החדשים יעלו בקטגוריית צפייה ייעודית בשירות ה-VOD של yes החל מתחילת אפריל. במקביל תשיק yes באותו היום גם ערוץ צרפתי ציבורי מבית הממשלה הצרפתית-France 3, אשר יאפשר לקהל דובר הצרפתית לשמור על קשר עם המתחולל כעת במדינה ובאירופה על רקע מגפת הקורונה. France 3 משדר את מיטב תכניות הבידור, אירוח, שעשועונים, אופרות סבון, דרמות ועוד. הערוץ החדש

משאבים אמנותיים

הישג לבמאי נבות פפושדו: מילקשייק אבק שריפה נמכר להפצה רחבה בארצות הברית

פברואר 27, 2020

“מילק שייק אבק שריפה” Gunpowder Milkshake סרטו האמריקאי הראשון של נבות פפושדו בכיכובן של קארן גיליאן (“ג’ומנג’י”) ולנה היידי (“משחקי הכס”) נמכר להפצה רחבה בארצות הברית, בדרום אמריקה ובסין על ידי אולפן הסרטים STX. הסרט יופץ בהפצה רחבה, ויצא במקביל בכל העולם במחצית השניה של 2020.  הסרט נרכש להפצה גם בישראל ויופץ על ידי חברת רד קייפ הפצה. הסרט הינו סרט אקשן נשי, על  שלוש דורות של רוצחות שכירות הנלחמות לסגור את מעל האלימות במהלך לילה אחד. יותר מזה בשלב זה לא ניתן לגלות. בין כוכבי הסרט הנוספים: אנג’ליקה באסט, מישל יו והשחקן פול ג’יאמטי. חיים פרנק אילפמן כתב את המוזיקה המקורית.

משאבים אמנותיים

למי שפספס: הקרנה נוספת לסרט “15 שנה”‘ נערכה ב-23 בפברואר

פברואר 24, 2020

הקרנת נוספת לסרט ”15 שנה” של יובל הדדי בהשתתפות עודד לאופולד, אודי פרסי, רות אסרסאי ודן מור נערכה ביום א’ השבוע. הסרט ייצא לאקרנים בסוף השבוע. בסוף הערב נערך שיח עם הבמאי יובל הדדי ושחקן הסרט אודי פרסי. תקציר הסרט סרט הביכורים של יובל הדדי, הוא דרמה נוגעת ללב, אמיצה ונועזת, החושפת את החיים והקונפליקטים של “המשפחה החדשה”, דרך סיפורי האהבה של בני הדור הנוכחי, המחשב מסלול מחדש ומאתגר מושגים מסורתיים כמו זוגיות, ילדים, משבר אמצע החיים, מימוש עצמי, חברות ואהבה. יואב (עודד לאופולד) הוא גבר כריזמטי, נראה מצוין, עצמאי וחכם, אדריכל מצליח שלכאורה שולט בכל מערכות היחסים האינטימיות שלו בחיים

משאבים אמנותיים

עושים שכונה: מה קורה כאשר רשויות המס מגלים אי סדרים בחברת פרסום מובילה?

פברואר 23, 2020

פרד ברטל הוא המנהל הכריזמטי של משרד פרסום פריזאי. אחרי שבפשיטה של רשויות המס נתגלו אי סדרים בחברה נאלצים להעביר את המשרדים בן לילה לפרבר הידוע לשמצה לה קורנב (La Courneuve). פרד מוביל את משימת המעבר לשכונה החדשה, שם הצוות פוגש את סמי, צעיר שגדל בפרברים, שמציע להם להדריך אותם וללמד את החוקים הבלתי כתובים של הסביבה החדשה. קומדיה חברתית נוספת של הבמאי מוחמד חמידי (“הפרה ז’קלין”, “דרכון לאלג’יר”), בכיכובו של ז’יל ללוש (“סה לה וי”, “בידיים טובות”). “קומדיה בעלת משמעות חברתית הנישאת על ידי שני שחקנים מצוינים מהשורה הראשונה” ⭐⭐⭐⭐⭐ Ouest France לצפייה בטריילר הרשמי בתרגום לעברית: https://youtu.be/JIOkymckvJo יוצרים:

משאבים אמנותיים

סרטו השלישי של הבמאי תומא לילטי עוסק שוב בעולם הרפואה

ינואר 2, 2020

תקציר לאחר שנתיים בהן ניסה אנטואן לעבור את המכינה לבית הספר לרפואה ללא הצלחה הוא מגיע לניסיונו השלישי, ושם הוא פוגש את בנז’מה בן למנתח בכיר ממשפחת מהגרים, המגיע לשנת הלימודים הראשונה בפקולטה לרפואה ישר אחרי שסיים בית ספר תיכון. השניים מתמודדים עם הלחצים והסביבה התחרותית, והם נאלצים להתגבר על המכשולים היומיומיים בדרכם ועם הציפיות הגבוהות מהם ליום המחר. זהו סרטו השלישי של הבמאי תומא לילטי שהוא רופא בהכשרתו ועוסק בכל סרטיו בהיבטים הקשורים לעולם הרפואה כמו בסרטו הקודם הלהיט “רופא הכפר”. בסרט משחקים שניים מהכוכבים העולים של צרפת ונסן לקוסט (לולו) מגלם את אנטואן לצידו וויליאם לבגיל (סה לה וי) מגלם את בנז’מה. לבגיל היה מועמד על תפקידו

משאבים אמנותיים

אשכול תערוכות חדש במוזיאון חיפה לאמנות: “עושות היסטוריה”

דצמבר 23, 2019

בעידן של “טרנס־לאומיות”, בעקבות הגירה עולמית רחבה בעיקר עקב סכסוכים אלימים, נוצר שיח זהויות חדש גם בהקשר הפמיניסטי. למרות השפעת הרב־תרבותיות והפמיניזם, בעולם עדיין שולטת ההגמוניה הלבנה והגברית. רבות מהאמניות מביעות עמדה שלא ניתן להתעלם מקבוצות מושתקות ומוּדרות כמו מהגרות, נשים מהעולם השלישי או נשים שחיו באירופה הקומוניסטית לשעבר. רבות עושות שימוש בגופן ובסיפוריהן האישיים ומתארות מצב של קיום כלאיים, שמתנגד מעצם מהותו לתפיסה קשיחה של זהוּת. גם בישראל ניכרת מגמה אמנותית המבקשת להתרחק מהחלוקה לקבוצות זהוּת מוגדרות (כגון מזרחיות, לסביות, דתיות, פלסטיניות וכד’), מתוך הבנה כי הפיצול מחליש הסולידריות ואת הכוח הפוליטי. כיום מתעמקת ההבנה שהפמיניזם הוא נושא גלובלי.

משאבי אנוש

300 עובדי חברת קליל צפו במפעל בהצגה גט

נובמבר 28, 2019

מאות עובדי המפעל בקליל צפו בהצגה גט כחלק מאמצי ההנהלה להגדיל את מודעות העובדים לאלימות נגד נשים על פניה השונות. צורי דבוש יו”ר החברה יזם פעילות מיוחדת ל-300 עובדי המפעל בכרמיאל במסגרת העלאת המודעות ליום הבינלאומי נגד אלימות בנשים ובשיתוף ארגון נעמת העובדים צפו נערכו מספר הופעות בכול פעם לקבוצה של 50 עובדים). ההצגה “גט” בכיכובה של השחקנית שנטל כהן היא הצגה המספרת את סיפורה האמיתי של אישה חרדית לשעבר שהייתה עגונה לבעלה במשך 5 שנים, שעומדת למשפט מול בעל סרבן במערכת שלמה. בתצלום: צורי דבוש מנכ”ל קליל, גלית הופמן יו”ר נעמת כרמיאל,  אלירן כספי במאי ההצגה ושנטל כהן שחקנית.

משאבים אמנותיים

הסרט בלון: הבריחה ממזרח גרמניה בזווית אחרת

נובמבר 17, 2019

בימים אלו מציינים 30 שנה לנפילת החומה ואין כמו הקרנה של סרט העוסק במזרח גרמניה ובחומה המפורסמת כדי לציין את האירוע. בספטמבר 1979 משפחות שטרלזיק וווטצל ברחו ממזרח למערב גרמניה בכדור פורח אותו בנו בעצמם. בחסות החשיכה ארבעת המבוגרים וארבעת ילדיהם המריאו מקרחת יער בלב היער בין היינדרסדורף לאוברלמניץ ועפו לעבר הגבול בין מזרח ומערב גרמניה. לאחר 28 דקות ו-18 קילומטרים הם נחתו במערב. למחרת בבוקר התקשורת הגרמנית והעולמית דיווחה על “הבריחה הגדולה ביותר ממזרח גרמניה”. חברת דיסני הפיקה סרט שנקרא “חצייה לילית”, שיצא לאקרנים ב 1982. “הייתי מאד צעיר, אך חשבתי לעצמי שאם בהוליווד החליטו לעשות סרט עם שחקנים

משאבים אמנותיים

אחות אחות; התערוכה המרכזית של פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית 2019

אוקטובר 28, 2019

התערוכה המרכזית של פסטיבל מנופים לאמנות 2019 – תיפתח בבית החולים ‘ביקור חולים’ בלב ירושלים ביום שלישי 29 באוקטובר 2019 בשעה 19:00.  מופע הפתיחה של התערוכה יהיה “חילוץ” של תנועה ציבורית. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב, עד 27 בדצמבר 2019 באמצע המאה ה-19 הוקם בית החולים כדי למלא את המחסור בשירותי בריאות עבור היישוב היהודי בישראל. ראשיתו בעיר העתיקה בירושלים, ובשנת 1925 הועבר למשכנו הנוכחי ברחוב הנביאים. בשל מיקומו האסטרטגי במרכז העיר עמד המוסד בקו החזית וסיפק שירותי רפואה לנפגעים, החל במלחמת השחרור וכלה בפיגועים שהתרחשו בעיר בשנות התשעים והאלפיים. ההיסטוריה המרתקת של ביקור-חולים היא דוגמה מאלפת לשינויים הרדיקליים שחלו

1 2 3 5