משאבים- עמוד הבית

המסלקה הפנסיונית קיימה מחזור ראשון של קורס הסמכה בנושא ממשק מעסיקים

יולי 18, 2019

במהלך חודש יולי קיימה המסלקה הפנסיונית קורס בתחום השימוש בממשק האחיד לדיווחי מעסיקים והכלים אותם מעמידה המסלקה בתחום זה. הקורס נועד להעמיק את הידע של מעסיקים ומייצגים המדווחים באמצעות הממשק והמסלקה, כך גם להכשרת משתמשים חדשים בתחום. במסגרת המחזור הראשון הוכשרו כ-25 אנשי מקצוע ממחלקות השכר של מעסיקים ומצוותי התפעול של מייצגים (מתפעלים, רואי חשבון, וסוכני ביטוח) לעבוד עם המערכת בצורה מקצועית ויעילה, תוך ניצול מירבי של הכלים והמתודיקה שפותחו במסלקה בתחום זה. התכנים המקצועיים הועברו על ידי אנשי הסגל הבכירים של המסלקה ובראשם שרון צור-כהן מנהלת מוצר ממשק מעסיקים ורו”ח אבי בר-תורג’מן מנהל צוות קשרי לקוחות מעסיקים ואחראי על

משאבי אנוש

הכלכלה של הסרטן – המחלה העיקרית של חברות הביטוח

יולי 11, 2019

מאת אברהם מורדוך בחודש אוקטובר 2015 פרסמתי, באדיבותו של עורך פוליסה, את הכתבה הראשונה שלי בנושא “הכלכלה של הסרטן” שבה תיארתי מצב של משפחה (אמיתית) שבה האישה חולה בסרטן כבר 11 שנה, כאשר בתקופה זו עברה האישה טיפולים מסוגים שונים וכעשרה ניתוחים. המטרה בכתבה היתה להראות את תוצאות הלוואי הכלכליות הבלתי נסבלות של המחלה ודווקא בהיבטים של ההוצאות הלכאורה קטנות ולא נספרות. לקראת הכתבה הנוכחית הלכתי לבקר שוב את בני המשפחה האלה ולראות מה מצבם עכשיו, כעבור 3.5 שנים נוספות. האשה לא נרפאה (קשה לסמוך על ניסים בעולמנו) והמחלה עדיין לא מחלה כרונית. כלומר, המאבק היום יומי נמשך, הטיפולים והניתוחים

משאבים- עמוד הבית

שנה מצוינת לגמל: תשואה יוצאת דופן של כ-7.2% בששת החודשים האחרונים

יולי 1, 2019

על פי התחזית של מיטב דש, בחודש יוני קופות הגמל הכלליות השיגו תשואה חיובית ממוצעת של כ-1.9% כתוצאה מעליות השערים בכל אפיקי ההשקעה המרכזיים. טווח השינוי בין הקופות השונות נע בין 1.5% ל-2.3%. בהתאם לעליות השערים מסביב לעולם, קופות הגמל המנייתיות השיגו תשואה של כ-3.5%  בטווח תשואה של 2.5% עד תשואה של 4.5%. תשואה של כ-1.0% לקופות הגמל המדדיות  בטווח של תשואה 0.7% עד תשואה של 1.3%. תשואה של 0.5% לקופות הגמל השקליות  בטווח תשואה של 0.3% עד תשואה של 0.7%.  עליות השערים בשוקי המניות בארץ ובעולם, באיגרות החוב הקונצרניות והממשלתיות בארץ פעלו כגורם חיובי לתשואות הקופות החודש. בארה”ב: עליות שערים חדות,

No Picture
משאבים- עמוד הבית

סיכון או סיכוי? החשיפה למניות בקרנות פנסיה ברירת מחדל גבוהה יותר מבקרנות של חברות הביטוח

מרץ 28, 2019

לקראת השלמת הרפורמה בענף הפנסיה וביטול הסכמי ברירת המחדל ב-31 למרץ – בדיקת פוליסה מעלה כי החשיפה של קרנות הפנסיה בבתי ההשקעות למניות גבוהה ב-13% מזו של חברות הביטוח. קרן הפנסיה עם החשיפה הגבוהה ביותר למניות – אלטשולר שחם עם שיעור של 48.5%

ניהול קופות גמל בעובדים סוציאלים
משאבים- עמוד הבית

הירידות בדצמבר: האחזקה במניות של קרנות הפנסיה החדשות קטנה ב-2.3 מיליארד בתוך חודש

ינואר 24, 2019

לאחר אחזקות שיא במניות, הירידות בדצמבר 2018 דיללו את האחזקה במניות של קרנות הפנסיה ל-17.07% – השיעור הנמוך ביותר ממאי בשנה שעברה. נכסי הפנסיה קטנו ב-5.3 מיליארד שקל בתוך חודש בלבד

זוכי פרס השיווק
משאבים- עמוד הבית

גלידת שטראוס והלמן-אלדובי הם הזוכים  בפרס “ההשקה המנצחת” של איגוד השיווק הישראלי

ינואר 1, 2019

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השלישי של שנת 2018 על מהלכי ההשקה של: גלידת שטראוס של יוניליוור – השקת Goodiz הלמן-אלדובי – הפנסיה של הלמן-אלדובימתוך נימוקי השופטים: גלידת שטראוס של יוניליוור- השקת גלידת Goodiz בגלידת שטראוס בישראל פיתחו את Goodiz, מוצר גלידה מהפכני המציע גלידת שמנת איכותית וטעימה במרקם קרמי, מופחתת קלוריות וב-4 טעמים. המוצר פותח כמענה לצורך בגלידה מפנקת ודלת קלוריות ללא רגשות אשם. האתגר השיווקי במהלך היה להניע צרכנים להתנסות, ולהציג תפיסה שגלידה לא חייבת להיות עשירה בקלוריות  כדי להיות טעימה. על מנת לבסס תפיסה זו, נבחרו 2 פרזנטורים נהנתנים טל

1 2 3 7